Allround Partyband til Bryllup i Bogense Fyn
Musik til bryllup
Arrangements-type: | Bryllup |
Event dato: | September 15 2018 |
Antal gæster: | 65 |
By | Bogense |
Artister(Mobildiskoteker)som er interesseret i dette arrangement
Navn | Telefonnummer | Anmeldelser | ||
---|---|---|---|---|
Voksen-DJ Telefonnummer : +4523884983 | +4523884983 | Book | ||
LejenDeejay / DJFEY Telefonnummer : +4521683748 | +4521683748 | Book | ||
Vagn Møller - Next Time Party Band Telefonnummer : 22963308 | 22963308 | Book | ||
Festmobilen Telefonnummer : +4520323204 | +4520323204 | Book | ||
Theis - DJ-Udlejning.dk Telefonnummer : +4561653447 | +4561653447 | Book | ||
Panduro One-man-band Telefonnummer : +4521655960 | +4521655960 | Book | ||
Safir Telefonnummer : +4522142224 | +4522142224 | Book |
Din kommunikation med artisterne
Vagn Møller - Next Time Party Band
Juni 04 2018Hej Palle. Til Bryllup tilbyder jeg/vi lækker afdæmpet musik til spisning, kompetent akkompagnement til sangene, Brudevalsen i rette tid og i korrekt tempo - og heftig nonstop dansemusik for alle aldre frem til natmaden. Det er hvad du får med Vagn Møller og/eller Next Time Party Band. Jeg sender en mail med et godt tilbud til dig. mvh. Vagn Møller - 2296 3308 - info@vagnmoeller.dk - www.vagnmoeller.dk - www.nexttime.dk
LejFesten ApS
Juni 03 2018Hej Palle!
Jeg fremsender her tilbud på DJ med udstyr til jeres store dag d. 15. september 2018.
En dygtig DJ er med til at sætte gang i løjerne og skaber altid rammerne, om de fester man efterfølgende husker. Og specielt til et bryllup, skal alting spille fuldstændig. Jeg er glad for, at jeg får lov til at give jer et tilbud!
LejFesten ApS, som har til huse i Ullerslev på Fyn, er et af landets mest professionelle samarbejdspartnere inden for DJ’s og mobildiskoteker. Vi har siden 2003 leveret musik til flere end 1.500 fester i hele Danmark og vi gør det, fordi vi elsker det!
Med udgangspunkt i ‘voksenfesterne’ råder vi over et håndplukket udvalg af rutinerede DJ’s, der med års erfaring ved, hvad det kræver at spille til et arrangement som jeres.
Vores fremgangsmåde er professionel og vi yder også en service herefter. En typisk booking foregår således, at
- kontakten indledes med festinformation samt tilbudsgivning
- accept fra dig af tilbuddet
- udveksling af information omkring festlokation, tidspunkter og kontaktpersoner
- Vi holder kontakten med dig undervejs og er hele tiden klar til at lave ændringer, hvis du kommer i tanker om nye ideer eller rettelser til din fest.
- DJ’en kontakter dig forinden arrangementet og forventningsafstemmer det hele og det praktiske.
- vi er klar til at levere, hvad du ønsker!
Vores DJ’s har prøvet det her før. De er allesammen trænede og rutinerede i deres arbejde og vi bestræber os på, at levere den bedst tænkelige vare. Som regel er der kun én mand, nemlig DJ’en, ude på et spillejob og det er derfor vigtigt at han ved, hvad han laver. Et stort musikrepetoir er vigtigt, og musikønsker er selvfølgeligt velkomne.
Udgangspunktet til ‘voksenfesterne’ er som regel de allerbedste numre fra 70’erne, 80’erne, 90’erne, 00’erne blandet med nogle af de numre, som vi kender frem til idag. Alderen spænder ofte bredt og det er i vores optik vigtigt, at kunne spille noget for enhver smag, så alle får en god fest. Selvom vores kendskab til musikken er større end stor, opfordrer vi alle vores kunder til at sende en liste med 10 eller flere musiknumre, som de rigtigt godt kan lide og måske ønsker spillet til festen. Det giver nemlig vores DJ et ret præcist billede af, hvad lige nøjagtig I kan lide. På den måde rammer vi plet!
Vores fokus er, at kunden skal tænke på så lidt som muligt. Det er os, der har forstand på musikken, lyden og lyset - så I kan bruge jeres energi bedre et andet sted. Kort fortalt sørger vi for det hele og vores pris indeholder derfor også alt tænkeligt, som andre måske måtte tage ekstra betaling for, eksempelvis transport.
Vi ved på forhånd, at uheldet kan være ude og en DJ kan blive syg eller på anden vis forhindret i at leve op til den aftale, som der er indgået. Derfor lover vi altid alle vores kunder på forhånd, at hvis et sådan tilfælde er ude, så stiller vi med en anden kompetent DJ så hurtigt som muligt. Det har igennem årene vist sig, at være en milepæl i faget i forhold til mange andre udbydere og giver vores kunder ro og tryghed, når de vælger os.
Når jeg skriver jer et tilbud her, så er prisen som regel også temmelig afgørende. Derfor har jeg prøvet at skære det ud i pap, så I kan se, hvad den indeholder. Prisen afspejler, som du selvfølgelig allerede ved, den kvalitet som produktet består af. Blandt andet en dygtig DJ, der glæder sig til at komme. Et godt kompakt anlæg, der passer til lokalerne og spiller brandgodt. Et pænt, simpelt lysshow, til at gøre dansegulvet endnu mere interessant. Eventuelt en røgmaskine, dekorationsbelysning eller andet sjovt, du gerne vil have med. Jeg har forsøgt at tage udgangspunkt i de tider, som du forespørger, nemlig kl. 18.30-01.30.
Løsning 1 (den lille)
DJ fra kl. 21.30-01.30 inkl. alt udstyr.
Samlet pris 4.000kr.
Løsning 2 (den mellemstore) MEST VALGTE!
DJ fra. kl. 20.30-01.30 med opsætning inden gæsternes ankomst og inkl. alt udstyr.
Samlet honorar 5.000kr.
Løsning 3 (den ultimative)
DJ fra kl. 18.30-01.30 med opsætningen inden gæsternes ankomst og inkl. alt udstyr.
Samlet honorar 6.000kr.
Yderligere timepris for DJ:
Timepris for DJ efter kl. 01.30 aftalt på forhånd: 700kr/timen
Timepris for DJ efter kl. 01.30 aftalt på festdagen: 1.000kr/timen
Ved alle løsninger pakkes udstyret umiddelbart efter DJ’ens sluttidspunkt. Dette tager 30-45 minutter afhængigt af forholdene.
Du skal være mere end velkommen til at skrive til mig. Jeg er som regel rigtig hurtig til at svare e-mails, men du må også gerne ringe direkte til mig på 61 65 34 47.
Skulle der være spørgsmål eller yderligere kommentarer står jeg til rådighed med det samme og jeg glæder mig til at høre fra dig.
Måske har du endda flere noter omkring festen, så hører jeg det gerne.
Med venlig hilsen
Theis Hofdahl
LejFesten ApS
Alt til din fest!
Kærslund
Lundevej 12
5540 Ullerslev
Tlf.: (+45) 61 65 34 47
Gode ideer til spørgsmål
- Har du forstået hvilken slags festmusik jeg ønsker
- Kan i spille mine yndlings-numre
- Hvordan skal betalingen foregå
- Hvor meget koster et ekstra set på selve aftenen
- Hvor meget plads har i brug for
- Hvorfor skal jeg vælge lige netop dig